Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
What factors influence consumers to buy meat substitutes?
ISBN/GTIN

What factors influence consumers to buy meat substitutes?

BuchKartoniert, Paperback
CHF66.90

Beschreibung

Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, University of Münster, language: English, abstract: What factors influence consumers to buy fake meat products? In this exploratory research the authors aim at identifying a variety of factors that explain why consumers buy fake meat products, which have been on the rise in the past years in Germany. The authors follow a split approach in form of one quantitaive (regression analysis) and one qualitative (means-end chain) study to gain insights.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN978-3-668-49998-0
ProduktartBuch
EinbandartKartoniert, Paperback
Verlag/Label
Erscheinungsdatum21.08.2017
Auflage2. Aufl.
Reihen-Nr.2398
Seiten168 Seiten
SpracheEnglisch
Weitere Details

Reihe

Autor:in

Weitere Artikel mit diesem Autorennamen: Zipp, Markus

Weitere Artikel mit diesem Autorennamen: Jacobmeyer, Raoul

Vorschläge

Kürzlich von mir besucht