Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
International Handbook of Science Education, 2 Vols.
ISBN/GTIN

International Handbook of Science Education, 2 Vols.

BuchGebunden
CHF591.00

Beschreibung

The field of science education has been developing for over half a century and has flourished especially during the previous few decades. It is timely and fitting now that the International Handbook of Science Education should be assembled to synthesise and reconceptualise past research and theorising in science education, provide practical implications for improving science education, and suggest desir­ able ways to advance the field in the future. This Handbook provides a detailed and up-to-date overview of advanced international scholarship in science education. This two-volume, 72-chapter, 1,200+-page work is the largest and most comprehensive resource ever produced in science education for use by researchers, teacher educators, policy-makers, advis­ ers, teachers and graduate students. In structuring the Handbook, we divided the field of science education into the following ten significant areas: ¿ Learning ¿ Teaching ¿ Educational Technology ¿ Curriculum ¿ Learning Environments ¿ Teacher Education ¿ Assessment and Evaluation ¿ Equity ¿ History and Philosophy of Science ¿ Research Methods To each section, we appointed a 'section coordinator', who is a leading international scholar in that particular area and who assisted us in identifying authors and top­ ics for a section and in evaluating drafts of chapters and suggesting improve­ ments.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN978-0-7923-3531-3
ProduktartBuch
EinbandartGebunden
Erscheinungsdatum30.04.1998
Reihen-Nr.2
Seiten1271 Seiten
SpracheEnglisch
Weitere Details

Reihe

Autor:in

Schlagworte

Vorschläge

Kürzlich von mir besucht