Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Teacher Learning and Informal Science Education
ISBN/GTIN

Teacher Learning and Informal Science Education

Expansivising Affordances for Diverse Science Learners
eBookEPUBDRM AdobeE-Book
CHF54.15

Beschreibung

This book is situated in a study of learning to teach science, informal science education and identity. The study initially aimed to learn how teachers' identities were influenced by teacher learning experiences in informal science institutions and sites.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781636672823
ProduktarteBook
EinbandartE-Book
FormatEPUB
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum23.07.2024
Auflage24001 A. 1. Auflage
Reihen-Nr.549
SpracheEnglisch
Dateigröße2780 Kbytes
Weitere Details

Reihe

Autor:in

Jennifer D. Adams is a Tier 2 Canada Research Chair and Professor at the University of Calgary and an NSF Early CAREER awardee. Prior to joining the faculty at the UofC, she had appointments at the City University of New York (Brooklyn College and The Graduate Center), the American Museum of Natural History, New York City Outward Bound and as a high school science teacher with the (then) New York City Board of Education.



Brooklyn in da House!

Vorschläge

Kürzlich von mir besucht