Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Adaptive Instructional Systems. Design and Evaluation
ISBN/GTIN

Adaptive Instructional Systems. Design and Evaluation

Third International Conference, AIS 2021, Held as Part of the 23rd HCI International Conference, HCII 2021, Virtual Event, July 24-29, 2021, Proceedings, Part I
eBookPDFWasserzeichenE-Book
CHF142.00

Beschreibung

This two-volume set LNCS 12792 and 12793 constitutes the refereed proceedings of the Third International Conference on Adaptive Instructional Systems, AIS 2021, held as Part of the 23rd International Conference, HCI International 2021, which took place in July 2021. Due to COVID-19 pandemic the conference was held virtually.
The total of 1276 papers and 241 posters included in the 39 HCII 2021 proceedings volumes was carefully reviewed and selected from 5222 submissions. The papers of AIS 2021, Part I, are organized in topical sections named: Conceptual Models and Instructional Approaches for AIS; Designing and Developing AIS; Evaluation of AIS; Adaptation Strategies and Methods in AIS.

Chapter "Personalized Mastery Learning Ecosystems: Using Bloom's Four Objects of Change to Drive Learning in Adaptive Instructional Systems" is available open access under a Creative Commons Attribution 4.0 International License via link.springer.com.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9783030778576
ProduktarteBook
EinbandartE-Book
FormatPDF
Format HinweisWasserzeichen
Erscheinungsdatum03.07.2021
Auflage1st ed. 2021
Reihen-Nr.12792
Seiten633 Seiten
SpracheEnglisch
Weitere Details

Reihe

Autor:in

Vorschläge

Kürzlich von mir besucht