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Sustainability Communication
ISBN/GTIN

Sustainability Communication

Interdisciplinary Perspectives and Theoretical Foundation - Previously published in hardcover
BuchKartoniert, Paperback
CHF159.00

Beschreibung

Modern and professional communication is required to realise the goal of sustainability in society. This book develops a theoretical and empirical framework, integrating interdisciplinary perspectives from communications theory, psychology, sociology, educational sciences, systems theory and constructivism. Its aim is to inform the establishment of sustainability communication. Complementing this theoretical framework, the book provides methods and concepts in a range of fields such as corporate practice, education and media. The book addresses the scientific community and students as well as communicators in all categories of sustainability communication.
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Details

ISBN978-94-017-8504-4
ProduktartBuch
EinbandartKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum16.10.2014
Auflage2011
Reihen-Nr.978-94-017-8504-4
Seiten203 Seiten
SpracheEnglisch
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Autor:in

Gerd Michelsen ist Leiter des Instituts für Umweltkommunikation der Leuphana Universität Lüneburg. Seine Arbeitsschwerpunkte sind nachhaltige Entwicklung, (Hochschul-)Bildung für eine nachhaltige Entwicklung und Nachhaltigkeitskommunikation.

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