Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Lifestyle Media in Asia
ISBN/GTIN

Lifestyle Media in Asia

Consumption, Aspiration and Identity
BuchGebunden
CHF149.00

Beschreibung

Across Asia, consumer culture is increasingly shaping everyday life, with neoliberal economic and social policies increasingly adopted by governments who see their citizens as individualised consumers. This book explores how far everyday conceptions and experiences of identity are being transformed by media cultures across the region. It considers a range of media in different Asian contexts, contrasting how the shaping of lifestyles in Asia differs from similar processes in Western countries, and assessing how the new lifestyle media represents not just a new emergent media culture, but also illustrates wider cultural and social changes in the Asian region.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN978-1-138-83145-2
ProduktartBuch
EinbandartGebunden
Erscheinungsdatum26.05.2016
Auflage1. A.
Seiten222 Seiten
SpracheEnglisch
Weitere Details

Reihe

Autor:in

Vorschläge

Kürzlich von mir besucht