Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Scientific Reasoning and Argumentation
ISBN/GTIN

Scientific Reasoning and Argumentation

The Roles of Domain-Specific and Domain-General Knowledge
eBookPDFE-Book
CHF74.80

Beschreibung

Scientific Reasoning and Argumentation presents new perspectives on a decades-long debate about the role of domain-specific knowledge and its contribution to the development of more general reasoning abilities.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781351400435
ProduktarteBook
EinbandartE-Book
FormatPDF
Verlag/Label
Erscheinungsdatum13.06.2018
Auflage18001 A. 1. Auflage
Seiten290 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigröße5577 Kbytes
Weitere Details

Autor:in

Frank Fischer is Full Professor of Educational Science and Educational Psychology, Department of Psychology at Ludwig-Maximilian University of Munich, Germany.

Clark A. Chinn is Full Professor of Educational Psychology at the Graduate School of Education at Rutgers University, USA.

Katharina Engelmann is Research Fellow at TUM School of Education at Technical University of Munich, Germany.

Jonathan Osborne is Kamalchari Professor of Science Education at the Stanford Graduate School of Education, Stanford University, USA.

Weitere Artikel mit diesem Autorennamen: Engelmann, Katharina

Hrsg.

Vorschläge

Kürzlich von mir besucht