Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Football and Popular Culture
ISBN/GTIN

Football and Popular Culture

Singing Out from the Stands
eBookPDFE-Book
CHF66.40

Beschreibung

Football is ubiquitous and a permanent fixture of modern life. More than a sport, it frequently manifests in broader popular culture. This book examines the significance of football for, and in, popular culture across a wide range of forms, including music, film and social media.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781000391015
ProduktarteBook
EinbandartE-Book
FormatPDF
Verlag/Label
Erscheinungsdatum17.05.2021
Auflage21001 A. 1. Auflage
Seiten204 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigröße2216 Kbytes
Weitere Details

Autor:in

Stephen R. Millar is Assistant Professor of Anthropology at the University of Amsterdam, the Netherlands.

Martin J. Power is Lecturer in Sociology at the University of Limerick, Republic of Ireland.

Paul Widdop is Senior Lecturer in Sport Business Management, Leeds Beckett University, UK.

Daniel Parnell is Senior Lecturer in Sport Business at the University of Liverpool, UK.

James Carr is Lecturer in Sociology at the University of Limerick, Republic of Ireland.

Vorschläge

Kürzlich von mir besucht