Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Marketing Financial Services
ISBN/GTIN

Beschreibung

Within a practical business context of the changing, competitive climate, this book details the implications for marketing strategy. New chapters cover topics such as credit cards and customer care, while several relevant case studies have also been added.

Combining analysis of principles, concepts and techniques with sound practical advice, 'Marketing Financial Services' is ideal for students on degree and postgraduate courses, including Chartered Institute of Bankers.

There is also a tutor resource pack to accompany the case studies in this textbook.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781136380228
ProduktarteBook
EinbandartE-Book
FormatEPUB
Format HinweisDRM Adobe
Verlag/Label
Erscheinungsdatum17.02.2010
Auflage10002 A. 2. Auflage
Seiten384 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigröße9444 Kbytes
Weitere Details

Autor:in

Christine Ennew, Trevor Watkins, Mike Wright

Vorschläge

Kürzlich von mir besucht