Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Media and Water
ISBN/GTIN

Media and Water

Communication, Culture and Perception
BuchGebunden
CHF156.00

Beschreibung

As flooding, drought and water scarcity take prominence through climate change, so media representations of these events assume greater significance.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN978-1-78831-165-6
ProduktartBuch
EinbandartGebunden
Verlag/Label
Erscheinungsdatum14.01.2021
Seiten232 Seiten
SpracheEnglisch
Weitere Details

Autor:in

Joanne Garde-Hanson is Professor of Culture, Media and Communication in the Centre for Cultural Policy Studies, University of Warwick. She is a media specialist with a particular interest in water and its depiction in the media. She has been co-investigator on the ESRC funded Sustainable Flood Memories and Digital Stories of Flooding projects and is co-investigator on the National Environmental Research Council project Developing a Drought Narrative Resource.

Vorschläge

Kürzlich von mir besucht