Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Educational Ills and the (Im)possibility of Utopia
ISBN/GTIN

Educational Ills and the (Im)possibility of Utopia

eBookPDFE-Book
CHF68.35

Beschreibung

As a bold provocation to reimagine what the philosophy of education might mean in the 21st century, this book responds to the present theoretical models and indeed the degradation of fabulative thought in its current prospectus. This book was originally published as a special issue of the journal, Educational Philosophy and Theory.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781000052688
ProduktarteBook
EinbandartE-Book
FormatPDF
Verlag/Label
Erscheinungsdatum21.05.2020
Auflage20001 A. 1. Auflage
Seiten132 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigröße3395 Kbytes
Weitere Details

Autor:in

Joff P. N. Bradley teaches at Teikyo University, Tokyo, and is Visiting Professor at Jamia Millia Islamia University, New Delhi, and a Visiting Research Fellow at Kyung Hee University, Seoul.

Gerald Argenton, Associate Professor at Tamagawa University, Tokyo, is a philosopher of education studying the formative dimensions of the unknown.

Weitere Artikel mit diesem Autorennamen: Bradley, Joff

Hrsg.

Vorschläge

Kürzlich von mir besucht